Lista mea de bloguri

miercuri, 24 aprilie 2013

23 Aprilie 2013

Ziua Bibliotecarului, Ziua Mondială a Cărţii şi Dreptului de Autor,
                 Noaptea Bibliotecilor Româneşti

         Şi noi,  la Centrul de Documentare şi Informare al Liceului Teoretic Buziaş am încercat să fim împreună: elevi, cadre didactice, invitaţi, pentru a pune în discuţie CARTEA, cea de altădată, dar şi cea de acum.
Am trăit o zi a bibliotecarului mai altfel, fiind şi zi de sărbătoare, SF. Gheorghe, purtătorul de biruinţă.
La acest eveniment a participat în calitate de iubitor de carte doamna director a Liceului Teoretic Buziaş, prof. Lidia Lozer, care prin cuvîntul dânsei a felicitat toţi participanţii, a răsfoit cărţi împreună cu noi, a arătat ce a însemnat cartea pentru domnia sa, şi ce ar trebui să însemne pentru toată lumea.
         Biblioteca Orăşenească Buziaş prin doamna bibliotecar Lăcrimiora Perjoiu ne-a transmis cuvântul de salut, şi a scos în relief buna colaborare dintre cele două biblioteci, accesul utilizatorilor fiind permis la ambele colecţii de informaţii.
        Organizaţia Buzieşeanul.ro prin dl. Silviu Şonda, iniţiatorul Schimbului de cărţi la Buziaş, a scos în valoare cartea şi  ce înseamnă să îţi placă să citeşti, iar dl. prof. Petru Râmpu ne-a ţinut o prelegere despre istorie, profesii şi profesionişti.
Pe un fond muzical în ritm de chitară ( Cristiana şi Ema) am discutat, am întrebat, am răspuns, am încercat să ne simţim bine printre cărţi, alături de: Iova, Ema, Cristiana, Andreea, Iulia, Ana, Geta, Lidia, Lăcrimioara, Nicoleta, Petru, Silviu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu